1) Zara: és una cadena de
botigues està representada en Europa, Amèrica, Àfrica i Àsia amb
1.412 botigues a 69 països, 500 d'elles a Espanya. El 2004, la seva
xifra de negoci era de 3.819,6 milions d'euros i representava el
67,8% de les vendes. Zara ofereix roba de tendència de qualitat
mitja a un públic femení, adolescent, masculí i infantil Zara
Kids.
Springfiel: és una cadena de botigues de moda espanyola pertanyent al grup Cortefiel fundada el 1988. Actualment hi ha 187 botigues a Espanya, que contrasten amb les 270 del seu principal rival, Zara. La seva publicitat insisteix que la idea bàsica de la cadena és aconseguir la millor relació qualitat-preu sense deixar de banda l'estil i el disseny.
Springfiel: és una cadena de botigues de moda espanyola pertanyent al grup Cortefiel fundada el 1988. Actualment hi ha 187 botigues a Espanya, que contrasten amb les 270 del seu principal rival, Zara. La seva publicitat insisteix que la idea bàsica de la cadena és aconseguir la millor relació qualitat-preu sense deixar de banda l'estil i el disseny.
2) La marca
com a element per a triar una determinada peça de roba.
Per a vendre una cosa tens que
fer publicitat per exemple les botes de futbol per a vendre-les fan
que els jugadors les utilitzen i la gent es fixa i se les compra.
3) On creus
que es realitza la major part de la roba que portes? Per què?
A Asia, perquè es on tenen més material.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada